Beoordelingen van Eddy's Sushi Venlo

Recente recensies

5.0
Elise Cuijpers
8 juni 2026

Ik had geen stokjes, wasabi of sojasaus erbij gekregen. En wellicht is het iets om een volgsysteem op te stellen, zodat je de bestelling/bezorger kunt volgen en ziet hoe laat hij er ongeveer is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yorman
8 juni 2026

Heerlijk gegeten! Mag wat meer soja saus en wasabi bij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sonja Van der kuylen
5 juni 2026

Was weer heerlijk

Janien
31 mei 2026
Lieke Timmermans
25 mei 2026

Had alleen wat meer soja saus bij genomen, verder top!

Chewenne Pijnenburg
25 mei 2026

We hebben genoten van het eten van Eddy Sushi. De sushi was heerlijk, alles was netjes verpakt en alle benodigdheden zaten erbij. We hadden ook een kinderbox besteld en die viel ook erg goed in de smaak. Een klein minpuntje was de bezorging. We hadden een bezorgtijd tussen 17:00 en 18:00 uur gekozen, maar de bestelling werd uiteindelijk pas om 18:17 uur bezorgd. Natuurlijk begrijpen we dat het lastig plannen kan zijn met verkeer en meerdere bestellingen, zeker als er ook nog gereden moet worden. Daarom bedoelen we dit zeker niet negatief, maar misschien is het een aandachtspunt om hier iets mee te doen of de verwachte bezorgtijd iets ruimer aan te geven. Verder was echt alles heerlijk en zouden we hier zeker opnieuw bestellen!

Nellen
24 mei 2026

In het verleden vaker besteld. Deze keer vinden we de smaak tegenvallen. In het verleden was die beter. Heel.jammer. bezorging was super en mooi op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Manon Reijnen
23 mei 2026

De sushi was weer heerlijk 😀

Daisy Snijders
23 mei 2026

We hebben al vaak sushi besteld bij jullie. Altijd top! Alleen vandaag was de sushi erg lauw en niet koud. We begrijpen dat het erg warm is maar de sushi had wat kouder mogen zijn

Charnelle
16 mei 2026

Heerlijke sushi en vriendelijke bezorging! De stuks zijn soms net te groot maar wel altijd goed.

Korsten
13 mei 2026
Doortje
10 mei 2026
Bert Keijerts
9 mei 2026

het was weer geweldig en lekker

Myrte
9 mei 2026

Heerlijk, een aanrader. Bezorgen thuis fanrastisch

Viggo Wilms
4 mei 2026

aangegeven in mijn bestelling dat ik niet wist wat ik moest kiezen en dat hun dus mochten kiezen en oh oh wat was het top zeg. Beetje jammer dat de bezorgtijd zo lang is maar dat vergeef ik ze zeker door de kwaliteit!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nathalie Smeets
26 april 2026

Was weer heerlijk en mooi op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Giuus
19 april 2026

Beste sushi in de buurt en omstreken

Kiona Peeters
11 april 2026

Vaker besteld en altijd wel tevreden. Bezorging niks mis mee; maar had de feta special rol erbij zitten en die past niet bij jullie standaard kwaliteit, het zag er ook echt niet (meer) smakelijk uit bij levering. Ik heb evt een foto. Voor het geld dat je voor die rol betaald kan dat eigenlijk niet. We hebben hem ook niet opgegeten.

Lodie Ueberbach
7 april 2026

Helaas nog nooit meegemaakt bij jullie maar de sushi Mexican chicken zat echt onder de chilisaus en de aardappels werden niet goed gaar na de oven. Spareribs waren zoals gewoonlijk weer 11/10 ;) we denken dat het door de drukke feestdag kwam dat het anders was dan normaal

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M Willems
5 april 2026

Lekker en gevarieerd

Joosten
4 april 2026

Mooi op tijd bezorgd, lekkere sushi!

Mirthe
31 maart 2026

Alles goed! Weer heerlijk gesmuld :) Hele vriendelijke bezorger

George
29 maart 2026
Jayla Moors
28 maart 2026
Judith
28 maart 2026

De sushi sandwich met spare rib vlees was minder goed gevuld dan ik gewend ben. Verder nog altijd top!

Moniek Kessels
11 maart 2026

Ik bestel best vaak dezelfde sushi. En merk dat deze elke keer anders is. De rol met kip, zong. Tomaat en truffelmayo. Soms zit er heel weinig truffelmayo en parmezaanse kaas op en de andere keer veel (lekker ;) maar dat is dus niet altijd consequent. Is geen klacht, gewoon even ter info om terug te koppelen met het personeel? Mvg moniek

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Br
22 februari 2026
Guus
20 februari 2026

Waren te laat hier, wel lekker

Nadia
19 februari 2026

We bestellen regelmatig sushi van Eddy, iedere keer maakt het mij blij want de kwaliteit is geweldig en de bezorging verloopt altijd vlekkeloos. Jammie!

Adil
18 februari 2026

Te laaat bezorgd , voor de derde keer.

Fleur
17 februari 2026
Bert Keijerts
16 februari 2026

weinig op aan te merken ga zo door het was geweldig

Els
13 februari 2026

Was weer super lekker 😋

Janien
12 februari 2026

De lekkerste sushi!!

Nicole
6 februari 2026

Heerlijke sushi en stukje extra service zelfs vandaag!

Malissa
2 februari 2026
Maud Verschuuren
1 februari 2026

Super, levering binnen de tijd. Met goede service!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anton
29 januari 2026

Simply the best

Maikel
18 januari 2026
Lisa Rijs
8 januari 2026

Snelle bezorging. Sushi erg lekker, van elk stuk genoten.

Roy Brueren
6 januari 2026

Niets te klagen, enkel dat er stokjes, soya saus en wasabi er bij geleverd was, terwijl we dat niet nodig hebben. Dit had dan bespaard kunnen worden. Maar het eten is zoals altijd DIK in orde en alhoewel de bezorging ietsje later was dan aangegeven, kan ik dat ook helemaal niet kwalijk nemen, gezien de gladde omstandigheden en drukte op de weg.

Nena
1 januari 2026
Kateryna
1 januari 2026

Mijn bestelling is niet volledig aangekomen. Ik heb geprobeerd met de service contact nemen, maar het lukte ook niet.

S
31 december 2026
Myrte
27 december 2025

Een echte aanrader. Kwaliteit is prima en de bezorging zoals afgesproken!

C.de Bruijn
26 december 2025

Zoals gewend van jullie was er meer dan voldoende in een dito kwaliteit . Dus voor herhaling vatbaar .

Leo
26 december 2025

Ik bestel al sinds het mogelijk is bij Eddie’s. Zo gek ben ik op deze sushi. Alleen vandaag kreeg ik de bezorging binnen met een doos waarin alle rollen door elkaar waren geschut. Het was een groot zooitje.. dit zal helaas meer aan de bezorging liggen.. erg jammer met wat je ervoor betaald, maar ik weet ook dat het de andere keren geweldig was dus het word vergeven..

Petra Hoebergen
25 december 2025

De bestelling kwam op afgesproken tijd en de sushi was heerlijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jantinus Grootjans
25 december 2025

Voldeed volledig aan de verwachtig

van Wijlick
24 december 2025
Wendy
22 december 2025

Vanuit een vakantie park sushi besteld! Heerlijk, jammer dat het niet in de buurt is anders zou ik zeker vaker bestellen!

Lindy Peeters
21 december 2025

Zoals altijd lekker echter zaten er geen stokjes, sojasaus en wasabi bij. Jammer!

Geraedts
19 december 2025

Zoals altijd HEERLIJK !

Ummenthun
17 december 2025

Heerlijke shusi, mooi opgemaakt en netjes afgeleverd

Nathalie Smeets
14 december 2025

Heerlijk gegeten, heel vriendelijk en op tijd bezorgd weer genoten zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Djon Schattorjé
13 december 2025
Suzannd
13 december 2025

Eerder dan gepland, zeer welkom. Zoals gewoonlijk weer heerlijk!

C van Deursen
2 december 2025

Weer heerlijk gegeten! Had een kortingscode die niet werkte, weerhield me niet om bestelling te plaatsen. Had dit bij opmerkingen erbij gezet en werd die zelfde avond nog benaderd met een goedmakertje. Super klantvriendelijk!

Renate Gubbels
30 november 2025

Weer zoals gewoonlijk genoten van jullie heerlijke sushi😃

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ank
30 november 2025

Kadobon besteld. Mooie kaart en bezorging netjes op tijd.

Bert Keijerts
29 november 2025

het was netjes verzorgd geweldig

Silvana
26 november 2025
Kiki
24 november 2025
Geraedts
21 november 2025
Iris
12 november 2025

Nou sorry hoor, die rice crackers carpaccio… AMAZINGGGGG HEEEERLIJK!!

Anton Beeks
8 november 2025
Julia
2 november 2025

Altijd optijd en mooie opmaak !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilke Sonnemans Betting
1 november 2025

Helaas geen Sashimi tonijn geleverd gekregen.. Weet niet via welke manier ik contact kan krijgen met jullie? Anders zou ik dit graag opgelost zien worden :)

Steven
31 oktober 2025

Er zat een haar in ons eten.

Yvonne
30 oktober 2025

Het was weer heerlijk !

huisartsenpraktijk maasbree
29 oktober 2025

de bestelling was niet zoals aangevraagd, verkeerde poke bowls gemaakt. hiervoor gebeld en nabestelling kwam laat, wat vervelend was gezien er om 6 uur weer verder gewerkt moest worden.

G.Jacobs
28 oktober 2025

Super lekker en goede bezorging

Luisa
26 oktober 2025

Verwacht bezorgtijd ....19-20u. Bezorging tijd ....... 20:25u

Hanneke
18 oktober 2025
Ummenthun
16 oktober 2025

Was heerlijk, aanrader!!

Chris
15 oktober 2025
Teeuwen
12 oktober 2025

Bezorging netjes op tijd en het eten was zoals altijd heerlijk.

Corine
7 oktober 2025

De wasabi bommen in de sushi roulette box mogen wel wat heftiger. We twijfelden of het de bommen waren of 'normale' sushi.

Geert de Leeuw
3 oktober 2025

We zijn nog niet klaar met eten, maar het is super lekker hoor!

Jade
28 september 2025

Om 19:00 besteld, pas om 22:00 werd er aangebeld terwijl de bezorging tussen 20:00-21:00 zou komen. De sushi was zoals altijd heerlijk en degene die kwam bezorgen was erg vriendelijk, maar heel jammer dat je 3 uur lang moet wachten.

Karlijn Vd Zwaan
13 september 2025
Frits
1 september 2025

Wederom, ontzettend lekker. Helemaal vers en mooi gepresenteerd

Rob
31 augustus 2025

Goede kwaliteit en zeer smaakvolle sushi. Bezorging was helaas 20 minuten later dan de afgesproken tijd. Kan gebeuren, maar laat dan wel even iets weten. En de menukaart mag duidelijker, vooral waar het aantallen betreft.

Kim Van Enckevort
28 augustus 2025

Half uur te laat, wel 2x geïnformeerd maar is wel vervelend. Apart ribes top! Sushi was goed, maar is wel eens beter geweest. Smaken zijn wat mat.

Bert Keijerts
25 augustus 2025

het was weer geweldig super

Joyce
20 augustus 2025

Het was echt heerlijk, super kwaliteit en een feest om alleen al te kijken naar hoe prachtig de rollen waren opgemaakt ❤️ we bestellen zeker weer. Bedankt

M
15 augustus 2025
Emy Trienekens-Karis
14 augustus 2025

De sushi was heerlijk. Alleen ontbrak helaas de wakame salade.

Patricia
10 augustus 2025

Lekkere sushi, geleverd binnen aangegeven tijdslot, weer top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Malou
9 augustus 2025

Te laat

Sharon
7 augustus 2025

Zoals altijd weer helemaal top! Heerlijk gegeten!

Tonnie van Alst
2 augustus 2025
Anneke Lintjens
1 augustus 2025

Lekkerste sushi tot nu toe! 👌🏼

RKP
1 augustus 2025

Te grote sushi en bizarre combinaties.. hoe zo wilt men een carpacc

Timmermans
29 juli 2025

Heerlijk gegeten en exact op tijd. Keurige bezorging.

Johan
29 juli 2025

Heerlijk gegeten, vriendelijke bezorging

PS
28 juli 2025

Zoals altijd weer heerlijk! En een prachtig plaatje

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lucas hoeijmakers
25 juli 2025

Bijna perfect, alleen jammer van de currysaus op de crispy chicken. Die heb ik er zelf af proberen te halen. Past er niet bij.

Carla Alards
25 juli 2025

Zeer lekker, en gewoon vers dat proef je verder alles prima, nette mensen die het bezorgen en zeer zeer geslaagd, eddys. Sushi is echt een aanrader

Jacqueline Spreuwenberg
24 juli 2025